بهمن‌نژاد خبر داد:

هم‌سطح‌سازی قطعات ۲۴ و ۲۶ آرامستان بندرعباس

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۵۹۲۷۲
هم‌سطح‌سازی قطعات ۲۴ و ۲۶ آرامستان بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از هم‌سطح‌سازی قطعه ۲۴ آرامستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علیرضا بهمن‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد : پروژه هم‌ سطح‌ سازی قطعات با هدف زیبا سازی و تسهیل در تردد زائران اهل قبور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکسان‌ سازی سطح قطعات باعث ایجاد فضایی مناسب برای حضور زائران شده است ، افزود : اجرای هم‌ سطح‌ سازی قطعه ۲۴ بهشت‌زهرا(س) بندرعباس به میزان ۳۸۵۰ متر مربع آغاز شده که اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

بهمن‌نژاد اضافه کرد: هم‌ سطح‌ سازی قبور موجب تردد آسان و ایجاد فضای مناسب و پاکیزه خواهد شد که جلب رضایت شهروندان و خصوصا جانبازان و معلولان را به دنبال دارد.

رییس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در همین راستا، پروژه هم‌سطح سازی قطعه ۲۶ در ابعاد ۳۴۵۰ متر مربع نیز آغاز شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به اینکه مراحل مخلوط ریزی، تثبیت، شن‌ریزی و موزائیک کاری قطعات مستلزم صرف هزینه و زمان بوده و با توجه به اینکه کلیه امور عمرانی شامل نصب و تعمیر سنگ‌های قبور، نصب صندلی و ساخت آلاچیق توسط سازمان انجام می‌گیرد، از شهروندان گرامی تقاضا داریم ضمن همکاری با واحد اجرایی و عمرانی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از بکارگیری اشخاص ثالث در محوطه بهشت زهرا(س) بندرعباس خودداری کنند.

وی در انتها نیز عنوان کرد: متوسط هزینه هم‌سطح‌سازی و موزائیک‌کاری به ازای هر قبر معادل هفت میلیون ریال است که در لیست عوارض بهاء سازمان تنها مبلغ یک میلیون و 980 هزار ریال اخذ شده و مابقی از اعتبارات داخلی سازمان هزینه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز