با حضور استاندار هرمزگان انجام شد:

بهره برداری از شش پروژه آب و فاضلاب در شهرستان رودان/ بهره مندی ۱۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از آب شرب سالم

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۸:۴۹
کد خبر: ۹۶۰۷۹۶
بهره برداری از شش پروژه آب و فاضلاب در شهرستان رودان/ بهره مندی ۱۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از آب شرب سالم
در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، از شش پروژه آب و فاضلاب شهرستان رودان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت پروژه های تکمیل شده در شهرستان رودان گفت : بایستی با مشارکت مردم زمینه را برای توسعه بیشتر این شهرستان رودان فراهم کرد.

فریدون همتی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم رودان اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب است، افزود: در این مسیر ضروریست مردم نیز مشارکت  لازم در خصوص خرید انشعاب فاضلاب داشته باشند.

وی همچنین گفت: آبفای هرمزگان نیز با توجه به شرایط مالی مردم، بایستی شرایطی فراهم آورد که مشترکین به راحتی بتوانند نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام نمایند.

مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: آبفای هرمزگان اختیارات لازم را به مسئولان این شهرستان داده تا در این زمینه مشوق های لازم  را برای خرید انشعاب به مردم ارائه نمایند.

امین قصمی افزود: با توافقات انجام شده، مردم می توانند در قالب اقساط بلند مدت اقدام به خرید انشعاب کنند.

مدیرعامل آبفای استان در این مراسم با اشاره به پروژه های دهه فجر در استان هرمزگان، افزود: از مجموع پروژه‌های این دهه ،امروز ۶ پروژه در شهرستان رودان افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی، اعتبار این پروژه ها را ۱۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه،  ۲ پروژه در بخش آب و فاضلاب شهری و چهار پروژه در بخش آب روستایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان، یکی از پروژه های مهم این شهرستان را افتتاح آبرسانی به شهر زیارتعلی بیان کرد و گفت: در اجرای این پروژه، یک حلقه چاه حفر و تجهیز شده است. همچنین برای آبرسانی به شهر زیارتعلی ۸ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

سرپرست آبفاروستایی هرمزگان همچنین به بهره برداری ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر رودان اشاره کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این شبکه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

قصمی در ادامه به افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای رودان اشاره کرد و گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی فاز یک مجتمع فاریاب ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد، آبرسانی به مجتمع خیرآباد با اعتبار ۹ میلیارد ریال، توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب مجتمع باغشاه به طول ۷ کیلومتر و همچنین پروژه توسعه و اصلاح شبکه آب شهر بیکاه به طول ۶ کیلومتر از دیگر پروژه هایی است که با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پایان افزود: با بهره برداری از چهار پروژه بخش روستایی، تعداد 10 روستا با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز