لایحه بودجه ۹۹ شهرداری بندرعباس تقدیم شورای شهر شد؛

افزایش ۲۹ درصدی بودجه ۹۹ نسبت به سال جاری

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵:۴۰
کد خبر: ۹۶۲۱۶۳
افزایش ۲۹ درصدی بودجه ۹۹ نسبت به سال جاری
شهردار بندرعباس از افزایش 29 درصدی بودجه 99 نسبت به سال جاری خبر داد .

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس را جهت تصویب به این شورا تقدیم کرد.

وی در این جلسه پیرامون لایحه پیشنهادی با بیان اینکه بودجه از 1000 میلیارد گذشت ، افزود: بودجه سال آتی بر اساس دستورالعمل وزارت کشور، با استناد به برنامه راهبردی در مدت بیش از چهار ماه تدوین شده است.

امینی زاده با اشاره به اینکه این بودجه بر اساس یک برنامه عملیاتی همراه با برنامه اقتصادی تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر شده است، ادامه داد: چند بخش با اولویت‌بندی اعلام شده از سوی شورای اسلامی شهر در تدوین لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده مد نظر قرار داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری و نرخ حقوق و دستمزد، بودجه این بخش از اولویت‌های مهم بوده و همچنین تقویت حمل و نقل عمومی برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

وی به مسئله ساماندهی معابر به عنوان یکی از درخواست‌های شهروندان اشاره و عنوان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز جزو دیگر اولویت‌های سال آینده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش کردیم در بودجه سال ۹۹ به غیر از یکی دو موضوع، هیچ پروژه عمرانی جدیدی در شهر تعریف نکرده و تمرکز را بر روی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قرار می‌دهیم.

امینی‌زاده گفت: استفاده از توانمندی شهرداری برای رفع مشکلات پیامبر اعظم(ص)، هرچند که هنوز تغییر و تحول اساسی در این بخش صورت نگرفته، در بودجه سال آینده لحاظ شده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، رقم پیشنهادی بودجه سال ۹۹ را بالغ بر ۱۱۷۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه سال آتی به نسبت سال جاری، 29 درصد افزایش داشته است.

وی در عین حال با اظهار اینکه اگر می‌خواستیم بودجه را آرمانی ببندیم، باید به رقمی بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسیدیم، تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که در این شرایط اقتصادی حاکم، بودجه را ۱۰۰ درصد محقق می‌کند اما در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم به تعهدات بودجه‌ای عمل کرده و برنامه‌ها را پیش ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز