استاندار هرمزگان در ۲۲ بهمن اعلام کرد:

حضور حماسی و گسترده مردم استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۹:۳۲
کد خبر: ۹۶۳۳۵۱
حضور حماسی و گسترده مردم استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تشکر و قدردانی نمود.
 
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،استاندار هرمزگان،استاندار هرمزگان همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن گفت: سراسر ایران اسلامی از جمله استان هرمزگان شاهد حضور گسترده، حماسی، دشمن شکن و باشکوه مردم در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
 
فریدون همتی ادامه داد: اقیانوس بیکرانی از انسان های مومن و انقلابی در استان هرمزگان همگام با مردم در دیگر نقاط ایران اسلامی، در این روز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر پایبندی خود به آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام نمودند.
 
وی افزود : ملت ایران اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته با اقتدار و صلابت در راه پرافتخار انقلاب اسلامی گام برداشته و همچنان محکم و استوار مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه می‌دهد که این حضور گسترده بار دیگر پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان را مخابره نمود و ثابت کرد که دسیسه‌های بدخواهان این ملت راه به جایی نخواهد برد و مردم همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
 
استاندار هرمزگان در پایان از حضور حماسی و گسترده مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که در گوشه گوشه این استان، جلوه هایی باشکوه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز