در نخستین روز تعطیلات آخر هفته و ۲۲ بهمن ثبت شد؛

ورود بیش از ۳۳ هزار گردشگر به جزیره قشم

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۴:۰۸
کد خبر: ۹۶۳۹۰۳
ورود بیش از ۳۳ هزار گردشگر به جزیره قشم
رئیس کمیته آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در نخستین روز تعطیلات ویژه ۲۲ بهمن، ۳۳ هزار و ۱۳۶ گردشگر از سه مسیر زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدرضا عباسی اعلام کرد: ۲۵ هزار و ۹۰۶ تن از گردشگران از طریق زمینی و با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی با گذر از روی آب های نیلگون خلیج فارس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی ادامه داد: این تعداد مهمان با ۷ هزار و ۹۳۸ دستگاه خودرو از روز گذشته تا بعدازظهر امروز (سه شنبه ۲۲ بهمن ماه) توسط ۲۲ دستگاه لندینگ کرافت (شناورهای حمل خودرو) وارد قشم شدند.

به گفته رییس کمیته آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۴ هزار و ۶۳۲ گردشگر هم از مسیر دریایی با شناورهای مدرن از اسکله شهید حقانی بندرعباس وارد اسکله شهید ذاکری شهر قشم شدند.

او همچنین مسیر پروازی را مبدا سوم ورود گردشگر به قشم اعلام کرد و افزود: در این مدت دو هزار و ۵۹۸ گردشگر هم از چند فرودگاه کشورمان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند.

عباسی، تعطیلات آخر هفته در دو نوبت از بهمن ماه را فرصت مهمی برای آماده شدن کمیته های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای میزبانی از انبوه مهمانان و گردشگران نوروز ۹۹ دانست.

جزیره قشم با داشتن ظرفیت های ارزشمند گردشگری یکی از مقاصد مهم ایرانیان و علاقمندان خارجی است.

نظر شما