معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان خبرداد:

اعزام ۱۹۰ نفر از مددجویان هرمزگانی به اردوهای راهیان نور خلیج‌فارس

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۷:۵۵
کد خبر: ۹۶۴۴۸۱
اعزام ۱۹۰ نفر از مددجویان هرمزگانی به اردوهای راهیان نور خلیج‌فارس
زارعی گفت: ۱۹۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در بهمن‌ماه امسال به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب در خلیج‌فارس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، « عیسی زارعی »، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور، عنوان کرد: برنامه‌های راهیان نور به‌منظور معرفی و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و همچنین احیاء ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جدید، نقش مهم و اثربخشی ایفا می‌کند.

وی، هدف از اعزام مددجویان به مناطق عملیاتی را آشنایی آن‌ها بافرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه و باورهای انقلابی دانست و افزود: 190 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در بهمن‌ماه امسال به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب در خلیج‌فارس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه برای اعزام این تعداد از مددجویان به اردوهای راهیان نور 23 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این اردوها به‌صورت یک‌روزه برگزارشده و افراد شرکت‌کننده در این اردوها از محل رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خلیج‌فارس و جزیره شهیدپرور هرمز بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز