نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

انتخابات دوم اسفندماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۵:۴۸
کد خبر: ۹۶۴۴۹۵
انتخابات دوم اسفندماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: انتخابات دوم اسفندماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: رقم خوردن انتخاباتی با شکوه و پرصلابت از رقابت سالم کاندیداها با یکدیگر حاصل می‌شود و کاندیداها و هواداران‌شان نقش مهمی در رقم خوردن انتخاباتی پر شور دارند.

وی ادامه داد: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه‌های رسانه‌ای و سیاسی جبهه استکبار بر اثرگذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده است که مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند اما باید به آنها گفت که شما 40 سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستند اما راه به جایی نبرده و نخواهید برد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: انتخابات این دوره با توجه به قرارگیری در اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و یکی از دلایل فشارهای دشمنان در این مقطع نیز اهمیت انتخابات این دوره است.

 عبادی در پایان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر ضایعه‌ای سخت برای ملت ما و برای جریان‌های مقاومت در منطقه بود اما سبب شد تا جوششی عظیم در جهان اسلام پدید بیاید و اضمحلال صهیونیست‌ها و متجاوزان به حقوق ملت‌های منطقه را شتاب بخشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز