فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار:

مجلس آینده باید در تراز حاج‌قاسم باشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۲:۴۱
کد خبر: ۹۶۵۳۷۷
مجلس آینده باید در تراز حاج‌قاسم باشد
فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به ویژگی های نمایندگان مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: مجلس یازدهم باید در تراز حاج‌قاسم باشد.

به گزارش خبرنگاری برنا در هرمزگان، « مهدی طائب » در همایش بصیرت فاطمی که در روستای کردر رضوی برگزار شد، به تشریح شأن نزول سوره کوثر پرداخت و افزود: پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، بیشترین نسل را دنیا دارد.

وی در ادامه ضمن تشریح زندگانی حضرت زهرای مرضیه(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ۱۸ سال بیشتر عمر نکرد ولی تاریخ را به دنبال خود می کشد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار بیان کرد: در حفاظت و صیانت از دین، بین حرکت حضرت صدیقه طاهره(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی شباهت فراوانی وجود دارد.

وی اضافه کرد: حضرت زهرا(س) تمام تلاش خود را به کار بست تا ولایت از بین نرود.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که با شهادت حاج قاسم چند مسئله مهم آشکار و هویدا شد، گفت: مهمترین موضوعی که شهادت حاج قاسم آن را به جهانیان تفهیم کرد این بود که مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان حامی مقاومت هستند.

وی با اذعان به اینکه برخی می خواهند ما را از جنگ بترسانند، تصریح کرد: اگر قرار بود جنگی رخ بدهد پس از حمله موشکی به عین الاسد این اتفاق می افتاد ولی همه دیدند که جمهوری اسلامی چگونه با یک سیلی کوچک، آمریکا و ایادی آن را خوار و ذلیل کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با ذکر این نکته که ایستادگی ما باعث فرار دشمن شده است، خاطرنشان کرد: پهپادی که توسط غیورمردان سپاه ساقط شد اکنون سیستم ناوبری آن سالم و در اختیار سپاه مقتدر ما است و آمریکا اگر می خواهد در امان باشد باید تمام سیستم نظامی خود را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه خون حاج قاسم مسیر خروج آمریکا از منطقه را کوتاه کرد، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی راه نابودی رژیم منحوس اسرائیل را نیز هموارتر کرد.

طائب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: مجلس آینده باید جوان، مومن، انقلابی، شجاع و در تراز حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید جرات اقدام داشته باشد، اذعان کرد: اگر تدبیر و بینش رهبر معظم انقلاب نبود و برجام مطابق میل آمریکا محقق می شد آن وقت باید در کف خیابان های کشور با داعش جنگ می کردیم.

همایش بصیرت فاطمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و چهلم شهدای مقاومت به همت هیئت امام رضا(ع) و با حضور اقشار مختلف مردم و فعالان فرهنگی در روستای کردر رضوی از توابع بخش بندزرک میناب برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز