فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه های حفاظت منابع آبزیان استان در میدان تیر

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۴:۱۸
کد خبر: ۹۶۵۳۸۳
حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه های حفاظت منابع آبزیان استان در میدان تیر
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه های حفاظت منابع آبزیان استان در میدان تیر به منظور انجام مهارت تیر اندازی آموزشی با سلاح سازمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن آزادی ضمن تشکر از دریابانی استان هرمزگان به جهت هماهنگی های صورت پذیرفته برای این مهم گفت: در این مرحله از حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه های حفاظت منابع آبزیان استان در میدان تیر  پس از کلاس های آموزش سلاح در خط آتش مستقر شده و به سیبل های هدف تیر اندازی ونمرات کسب شده  توسط افسر میدان تیر ارزیابی شدند.

وی  با اشاره به اهمیت و مسئولیت یگان حفاظت منابع آبزیان در صید و صیادی پایدار، هدف از این مهم را ارتقای مهارت کارکنان یگان حفاظت منابع آبزیان، رفع عیوب و خطاها،آموزش و ارتقای مهارت،ارتقای اعتماد به نفس خواند .

 آزادی با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ۲۲بندر صیادی و ۳۹ مرکز تخلیه صید است تصریح کرد: این استان با برخورداری از چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی و بالغ بر ۳۱هزار نفر صیاد، فعالیت های گسترده ای را برای حفاظت از منافع صیادان و ذخایر آبزیان طلب می کند که بدون شک نیازمند یاری و حمایت دیگر دستگاه های ذی ربط نیز هست.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تعامل و هماهنگی بین اداره کل شیلات، فرماندهی دریابانی و یگان حفاظت منابع آبزیان در وضعیت بسیار مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد گفت: ایجاد صید پایدار و امن در کنار ایجاد نا امنی برای صید غیر مجاز و افراد سودجو از اهم فعالیت های یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز