نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

روز به تکلیف رسیدن، آغاز بندگی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۷:۵۱
کد خبر: ۹۶۵۸۸۶
روز به تکلیف رسیدن، آغاز بندگی است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی ناحیه ۲ بندرعباس(حوزه تازیان) به نو گل‌های تبریک گفت و بیان کرد: جشن تکلیف را در بهترین روز جشن می‌گیرید و این یک عنایت و آغاز بندگی خداوند است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد عبادی در این مراسم گفت: انسان در دو جا باید جشن بگیرد؛یکی هرگاه انسان یک موفقیت را پشت سر گذاشت جا دارد که جشن بگیرد مثلا کسی که فارغ التحصیل می‌شود جا دارد که جشن بگیرد و برهمین مبنا خدا اعیاد را تعریف کرده است .

وی افزود: عید فطر یک موفقیتی است که بندگان خدا در ماه مبارک رمضان سپری کردند و با موفقیت روزه داری کردند و پشتوانه آن را خدا می‌فرماید عید فطر را جشن بگیرید و همچنین عید قربان که همه نشان از یک موفقیت دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه بیان کرد: دوم یکی از بهترین جاهایی که بندگان خدا باید جشن بگیرند روزی است که مفتخر می‌شوند به بندگی و خدا اینها را رسما به عنوان مکلفین میپذیرد و امروز خدا به شما اجازه داده است که خدا را بندگی کنید و برای این اجازه باید جشن بگیرید.

عبادی زاده تصریح کرد: زندگی حقیقی ما انسان‌ها از آن روزی شروع می‌شود که خدا را بندگی می‌کنیم یعنی از آغاز تکلیف، از انسان اگر بندگی خدا را جدا کنیم تنها یک زندگی حیوانی برایش می‌ماند لذا روز آغاز بندگی را باید جشن بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پدران، مادران و مربیان از امروز نیز یک وظیفه نیز بر عهده شما است از امروز شما باید فرزندانتان را با آداب و و احکام الهی نیز آشنا کنید، از امروز دستورات خدا را به آنها بگویید و این وظیفه شما معلمین،مربیان،پدران و مادران می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز