مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان :

برگزاری دوازدهمین نشست مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با جوانان

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴:۱۶
کد خبر: ۹۶۶۵۵۳
برگزاری دوازدهمین نشست مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با جوانان
معاون فرهنگی وامورجوانان هرمزگان گفت:دوازدهمین نشست مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با جوانان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، محمود رضا امیاری در این نشست گفت ؛نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس میتواند نقش خوبی در پیشرفت جامعه داشته باشد وبی تردید نسل جوان ، سرمایه اصلی کشور و نیروی اساسی جامعه را تشکیل می دهد و در همه بخش های امور زندگی حضور مؤثر و اساسی دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یادآورشد: باتوجه به اینکه استان هرمزگان رتبه دوم جوانترین استان کشور را دارد ، به طبع ظرفیتهای بالقوه و بالفعل فراوانی در خود دارد ، که می تواند نقش پررنگی در رویدادهای اجتماعی داشته باشد ، و با اشاره به میزبانی تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی در بندرعباس از جوانان خواست که طرح و ایده های خلاقانه خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند .

وی در مورد طرح منش خاطر نشان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان هرمزگان که در جهاد دانشگاهی است به همت اداره کل ورزش و جوانان ایجادشده که می تواند کمک شایانی به تجاری سازی و پیاده سازی ایده های شما جوانان استان داشته باشد .

متولی ورزش و جوانان استان در پایان ، ضمن تشکر از همکاران حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان به تشکیل کارگروه جوانان و نخبگان جهت همراهی در برنامه های اداره کل ورزش و جوانان تاکیدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز