رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

افزایش فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار در ایام پایانی سال

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸:۴۱
کد خبر: ۹۶۶۹۶۹
افزایش فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار در ایام پایانی سال
شانزدهین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و کلیه اعضاء در ساختمان شهید عمرانی بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، شانزدهین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و کلیه اعضاء در ساختمان شهید عمرانی بندرعباس برگزار گردید.

‌به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان خلیل قاسمی در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور مردم در مراکز خرید در ایام پایانی سال فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار باید افزایش یابد.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان هرمزگان ورود برخی از افراد غیر متعهد و ناکارآمد در فرایند انتخابات اتحادیه ها را باعث بروز مشکلات عدیده در امور صنفی دانست و گفت: فرآیندها قبل از انتخابات باید کارشناسی و قانونمند گردد و با نهایت دقت و نظارت صورت گیرد.

قاسمی افزود: روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و اتاق های اصناف شهرستان با توجه به حساسیت موضوع انتخابات اتحادیه ها بایستی بر اساس آیین نامه و قوانین صنفی بسیار هوشمندانه نسبت به برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی واقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز