دکتر داریوش اسماعیلی:

ارتباط زنده( ویدئو کنفرانس) دکتر اسماعیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با روسای استانها

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۹:۴۷
کد خبر: ۹۶۸۲۲۹
ارتباط زنده( ویدئو کنفرانس) دکتر اسماعیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با روسای استانها
ارتباط زنده( ویدئو کنفرانس) دکتر اسماعیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با روسای استانها در خصوص بررسی مسائل و مشکلات معادن و صنایع معدنی

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه ارتباط زنده( ویدئو کنفرانس) دکتر اسماعیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با روسای استانها در خصوص بررسی مسائل و مشکلات معادن و صنایع معدنی

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای سازمانهای صمت استان ها گفت: با همکاری استان‌ها واقعی سازی میزان تقاضای فولاد از بورس در دستور کار است و برای کنترل بازار فولاد کشور در اسفندماه، افزایش عرضه و مدیریت تقاضا در اولویت قرار دارد.

داریوش اسماعیلی افزود: هم اکنون حدود ۳۰ درصد از تولید فولاد کشور مورد مصرف واحد های داخلی است که در صورت عدم رعایت الزامات عرضه، مدیریت و ممنوعیت صادرات این محصول عملیاتی می شود.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: علاوه بر نظارت های اعمالی بر روند عرضه، مدیریت تقاضا از طریق اصلاح سیستم بهین یاب و کنترل مجدد میزان مصرف مواد اولیه واحدهای تولیدی، برای جلوگیری از درخواست های غیر واقعی در دستور کار است.

اسماعیلی تصریح کرد: در صورت عدم همخوانی میزان تقاضا و مصرف در محل واحد صنعتی حتماً این موضوع به عنوان تخلف لحاظ شده و با متخلفین برابر قانون برخورد قاطعی خواهیم داشت.

وی گفت: برای نظارت دقیق روی واقعی سازی درخواست ها در سامانه بهین یاب دستورالعملی ویژه تدوین و ابلاغ شده است.

اسماعیلی افزود: میانگین مواد اولیه مورد تقاضا از سوی واحد صنعتی سالهای ۹۵ و ۹۶ خواهد بود و قطعاً در این فرآیند فقط واحدهای فعال برای تخصیص مواد اولیه مورد تایید خواهند بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز