مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛

نهالکاری و خشکه چین در تمامی حوزه های صندوق توسعه در هفته منابع طبیعی اجرا شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۷:۳۲
کد خبر: ۹۶۸۴۴۴
نهالکاری و خشکه چین در تمامی حوزه های صندوق توسعه در هفته منابع طبیعی اجرا شود
پنجمین جلسه هماهنگی هفته منابع طبیعی و ابخیزداری با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛دراین جلسه امید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اظهارداشت : طی هفته منابع طبیعی در تمامی حوزه های صندوق توسعه ملی باید عملیات نهالکاری و خشکه چین باحضور دهیاران، بخشداران و گروههای مردم نهاد و جوامع محلی اجراشود.

وی ضمن تاکید برباشکوه برگزار نمودن هفته منابع طبیعی دراستان هرمزگان افزود: برنامه های فرهنگی و شاد برای این هفته درنظر گرفته شود تا بتوانیم تمامی گروههای سنی را دراین برنامه ها مشارکت دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان تاکید کرد: تمامی شهرستانها مستندات برنامه های اجرایی را روزانه به اداره کل ارسال نموده و مانور یگان حفاظت و اطفا حریق در یکی از نقاط بحرانی شهرستان بندرعباس برگزار شود.

 درادامه این نشست رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بندرعباس از اجرای کمربند سبز در روستای سرخون و برتوم و کاشت نهال توسط بسیج در این روستاها خبرداد.

همچنین رییس اداره آموزش و ترویج و مشارکتهای مردمی اداره کل منابع طبیعی از عضویت تمامی همکاران منابع طبیعی در سامانه همیاران طبیعت خبرداد و گفت: حضور دانش آموزان و گروههای مردم نهاد به عنوان همیاران طبیعت بسیار چشمگیر است که باید از برترین های منابع طبیعی دراین هفته تقدیر شود زیرا  همراه و همیار طبیعت و منابع طبیعی هستند.

در پایان این نشست مکان روز درختکاری نهایی شده و هماهنگی های لازم جهت برگزاری باشکوه روز درختکاری با حضور مردم و مسئولان انجام شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز