رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک:

برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرستان سیریک

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۰:۱۶
کد خبر: ۹۶۹۷۷۴
برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرستان سیریک
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از برگزاری کارگاه داستان نویسی در دو سطح مبتدی و پیشرفته در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی کریمی زاده  افزود: این کارگاه با تدریس استاد علی آموخته نژاد در دو سطح مبتدی و پیشرفته  برگزار شد.

وی عنوان کرد : در این کارگاه  آثار داستان نویسان جهان بررسی و تاریخچه داستان کوتاه در ایران و جهان بیان شد.

کریمی زاده افزود: این کارگاه در بخش مبتدی با حضور بیش از بیست نفر از علاقه مندان به داستان نویسی و اعضای انجمن داستان این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک یادآور شد : برای مبتدیان اصول اولیه داستان نویسی بیان شد و سپس با انجام تمرینات عملی راهکارهای نویسندگی به مبتدیان آموزش داده شد.

وی بیان داشت: در بخش پیشرفته ی این کارگاه کسانی در آن شرکت داشتند که دوره مبتدی را در کارگاه های قبلی گذرانده بودند بیش از سی نفر حضور داشتند که در این دوره با اصول پیشرفته داستان نویسی آشنا شدند و داستان هایی که نوشته بودند در کارگاه خوانده و نقد و بررسی شد.

کریمی ادامه داد: برگزاری این کارگاه ها با هدف تقویت اعضای انجمن داستان شهرستان و نویسندگان و علاقه مندان به داستان نویسی برگزار می گردد تا از یک سو به تقویت فعالان این عرصه بپردازد و از سوی دیگر با کشف استعدادهای نویسندگی این شهرستان بتواند گامی مهم در زمینه نویسندگی برای شهرستان و استان  بردارد.

گفتنی است : این سومین کارگاه داستان نویسی و نویسندگی در شهرستان سیریک است که در سال جاری برگزار می شود.

 

نظر شما