روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی :

میزان مسافرت های دریایی در استان هرمزگان کاهش یافت

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۲:۴۲
کد خبر: ۹۶۹۷۹۶
میزان مسافرت های دریایی در استان هرمزگان کاهش یافت
با توجه به درخواست مسئولین از مردم جهت پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری به استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، میزان مسافران و سفرهای دریایی طی هفته جاری در بنادر مسافری استان هرمزگان کاهش یافته است.

به گزارشخبرگزاری برنا در هرمزگان، کاهش میزان مسافرت های دریایی در هرمزگان با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و در راستای درخواست مسئولین از مردم به منظور اجتناب از سفرهای غیر ضروری و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از بیماری کووید 19 انجام شده که نشان دهنده توجه مردم به هشدارها می‌باشد.

پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری به عنوان یک خواست ملی و برای حفظ سلامت مردم در اولویت قرار گرفته تا با رعایت اقدامات و مراقبت های پیشگیرانه، از تسری بیماری کرونا، جلوگیری شود.

با اجتناب مردم از سفرهای غیر ضروری بنابر خواست مسئولین، سفرهای دریایی از بنادر استان هرمزگان، با کاهش چشمگیری روبرو شده است.

براساس آمار ثبت شده، میزان تردد و مسافرت های دریایی در مسیرهای دریایی مرکز استان شامل بنادر شهید حقانی به جزایر قشم،  هرمز و لارک از 29 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری، نسبت به هفته قبل از آن، 20 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 22 درصد کاهش یافته است.

همچنین آمارها کاهش 17 درصدی مسافر و 11 درصدی حمل و نقل خودرو در مسیر بندر پل به بندرلافت در جزیره قشم و بالعکس را طی هفته جاری نشان می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز