همزمان در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد؛

آغاز جشن نیکوکاری با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" از ۱۴ اسفندماه ۹۸

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸:۲۰
کد خبر: ۹۶۹۸۲۲
آغاز جشن نیکوکاری با شعار عید را به خانه‌هایشان ببریم از ۱۴ اسفندماه ۹۸
قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان از آغاز جشن نیکوکاری با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" از 14 اسفندماه 1398 در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ جلیل تراهی، قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص جشن نیکوکاری، اظهار داشت: جشن نیکوکاری رویداد ملی بوده و همه‌ساله در آستانه سال جدید با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود که امسال نیز همزمان با سراسر کشور با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم "در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

تراهی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری باهدف ترویج فرهنگ خیر و احسان برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال نیز جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود که این جشن، چهارشنبه ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس استان، پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در پایگاه‌های جشن نیکوکاری در شهرستان ها و جمعه ۱۶ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی بابیان این مطلب که برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری صورت پذیرفته است، گفت: همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر استان، تهیه و توزیع 100 هزار پاکت برای دریافت کمک‌های دانش آموزان و اولیای آن‌ها در سطح مدارس استان انجام می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه خیرین هرمزگانی بیش از پنج میلیارد و 59۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته به نیازمندان استان کمک کردند، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز با حضور پرشور مردم نوع‌دوست در جشن نیکوکاری، شاهد افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان در آستانه سال جدید باشیم تا بتوانیم با تهیه و اهداء بسته‌های عیدانه، عید را به خانه‌های نیازمندان ببریم.

تراهی بابیان این موضوع که کار جمع‌آوری کمک‌های مردم خیراندیش استان در قالب جشن نیکوکاری از ابتدای اسفندماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نوع‌دوست می‌توانند از طریق شماره‌گیری #076*8877* و یا با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه خود و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در جشن نیکوکاری امسال مشارکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز