معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد :

بهره‌مندی ۸۹۰۹ مددجوی هرمزگانی از خدمات مشاوره‌ای رایگان

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۹:۳۰
کد خبر: ۹۷۰۲۶۸
بهره‌مندی ۸۹۰۹ مددجوی هرمزگانی از خدمات مشاوره‌ای رایگان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی 11 ماهه سال جاری، تعداد هشت هزار و 909 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره‌های فردی و گروهی رایگان کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: خدمات مشاوره باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت‌های زندگی، اعتمادبه‌نفس و خودباوری و ارتقاء باورهای دینی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود که شامل مشاوره‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی و مشاوره‌های روان‌شناختی و تربیتی می‌باشد.

پایان گفت: طی 11 ماهه سال جاری، تعداد هشت هزار و 909 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره‌های فردی و گروهی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند که چهار هزار و 337 نفر از این افراد به‌صورت فردی و چهار هزار و 572 مددجو نیز به‌صورت گروهی از کارگاه‌های مشاوره این نهاد استفاده کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان افزود: این مشاوره‌ها برای مددجویان رایگان بوده و کمیته امداد استان هرمزگان در راستای ارتقا سطح مهارت و کیفیت زندگی خانواده‌های تحت حمایت، از ابتدای سال جاری تاکنون برای برگزاری این کارگاه‌های آموزشی مبلغ 98 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی اظهار داشت: خدمات مشاوره‌ای رایگان در این نهاد به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کنترل هیجانات و چگونگی مقابله با فشارهای روحی و روانی، هدایت تحصیلی دانش آموزان، بهبود وضعیت سالمندان، پیشگیری از اعتیاد، تحکیم بنیان خانواده و افزایش مهارت‌های زندگی ارائه‌ می‌شود.

پایان افزود: در حال حاضر بیش از 91 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که می‌توانند در صورت نیاز از خدمات متنوع 12 کلینیک تخصصی مشاوره که طرف قرارداد با این نهاد می‌باشند، در سراسر استان هرمزگان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز