استاندار هرمزگان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

مردم هرمزگان با رعایت نکات بهداشتی کمک بسیار خوبی در راستای کنترل این بیماری داشته‌اند

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۳:۵۸
کد خبر: ۹۷۰۸۸۹
مردم هرمزگان با رعایت نکات بهداشتی کمک بسیار خوبی در راستای کنترل این بیماری داشته‌اند
استاندار هرمزگان گفت: در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان تیم هایی جهت کنترل و غربالگری افرادی که به هرمزگان وارد می‌شوند، استقرار خواهند یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان از همکاری و همراهی بسیار خوب مردم هرمزگان در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: مردم هرمزگان با رعایت نکات بهداشتی در این راستا همکاری بسیار خوبی داشته اند.
 
وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان تیم هایی جهت کنترل و غربالگری افرادی که به هرمزگان وارد می‌شوند، استقرار خواهند یافت و با انجام بررسی اولیه، افراد مشکوک به کرونا شناسایی و قرنطینه خواهند شد.
 
استاندار هرمزگان افزود: در مبادی مختلف ورودی استان هرمزگان، تجهیزات مناسب جهت کنترل افراد برای پیشگیری از بیماری کرونا استقرار یافته و فعال خواهند شد.
 
همتی در ادامه بر لزوم توجه به رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی محیط به ویژه در واحدهای فعال و دارای افراد شاغل تاکید کرد و اظهار داشت: این واحدها باید ضوابط بهداشتی را رعایت و محیط را برای افراد شاغل در آنها سالم سازی و ایمنی و سلامت افراد شاغل را ارتقا دهند.
 
وی گفت: همه با رعایت نکات بهداشتی می توانیم، ارائه خدمات را به خوبی انجام دهیم.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی آزمایشگاه مخصوص ویروس کرونا در بندرعباس، آزمایشات به سرعت در استان انجام و نتیجه آن مشخص می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مراقبت و رعایت نکات بهداشتی باید تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه داشته باشد، تصریح کرد: با این مراقبت ها می‌توانیم دغدغه ها را کاهش دهیم و سلامت جامعه نیز افزایش پیدا کند.
 
استاندار هرمزگان همچنین از تلاش‌های مجموعه پزشکان، پرستاران، کادرهای درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان هرمزگان تشکر و قدردانی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز