معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان :

هرمزگان جزو ۵ استان برتر در زمینه تولید ماسک

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۱۴۰
هرمزگان جزو ۵ استان برتر در زمینه تولید ماسک
معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان: استان هرمزگان جزو 5 استان برتر در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در مبارزه با شیوع ویروس کرونا می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با عنوان این خبر که تولید ماسک در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان هرمزگان آغاز شده است، گفت : استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش از آغاز مبارزه با شیوع ویروس کرونا، جزو 5 استان برتر کشور می باشد.

وی ضمن تاکید به اهمیت کمک رسانی در دوران بحران، افزود: روزانه بیش از 5 هزار ماسک در هنرستان های سطح استان با همکاری خیرین، نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی و بخشداریهای مناطق، توسط هنرآموزان و هنرجویان تولید می شود.

قویدل ادامه داد: تاکنون ماسک ها توسط نیروهای جهادی که متشکل از هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های شهرستان های بندرعباس ،پارسیان، میناب، رودان و مناطق سندرک و شیبکوه می باشد، تولید شده اند و هنرستان های دیگر مناطق نیز به دنبال کسب مجوز های لازم برای شروع این کار خیرخواهانه هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان  هرمزگان در زمینه تولید ماسک، با استان های بوشهر، مازندران، چهارمحال و بختیاری، یزد جزو استان برتر کشور در تولید ماسک بهداشتی هستند.

قویدل با بیان اینکه همه در دوران بحران مسئول هستیم ، گفت:ماسک های تولید شده بین خانواده های بی بضاعت و افراد نیازمند و بیمارستان ها توزیع می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز