معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس :

تداوم تعدیل ساعت کاری در شهرداری بندرعباس/ انجام کارهای اداری با استفاده از اتوماسیون تحت وب

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۲۸۰۴
تداوم تعدیل ساعت کاری در شهرداری بندرعباس/ انجام کارهای اداری با استفاده از اتوماسیون تحت وب
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تداوم تعدیل ساعت کاری شهرداری به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش با اشاره به اقدامات ضد کرونایی صورت گرفته در حوزه نیروهای انسانی، اظهار کرد: در نخستین روزهای پس از تشکیل ستاد استانی پیشگیری و مقابله به بیماری ویروسی کرونا و همچنین تشکیل ستاد مشابه در شهرداری بندرعباس، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی از کاهش ساعت کاری کارمندان شهرداری خبر داد و افزود: بر اساس پیشنهاد شورای معاونین شهرداری بندرعباس و مصوبه شورای اسلامی شهر، ساعت کاری مجموعه شهرداری از هشت صبح لغایت 13 در نظر گرفته شده و این تعدیل ساعت کاری همچنان نیز ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: شیفت‌بندی بانوان شاغل در شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس، زیرساخت لازم جهت انجام دورکاری هر بخش با همکاری سازمان فاوا شهرداری فراهم شد.

جهانبخش با قدردانی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس در فراهم‌سازی شرایط دورکاری، خاطرنشان کرد: در حال حاض نیز جلسات عمومی شهرداری بندرعباس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: امورات اداری، نامه‌نگاری‌ها و پیگیری پرونده‌ها طبق روال گذشته به وسیله اتوماسیون اداری تحت وب توسط کارمندان بخش‌های مختلف در حال انجام است و حداقل نیروی انسانی در محل کار حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش کارگری، تصریح کرد: اواسط اسفندماه سال گذشته آموزش‌های لازم به کارگران بخش‌های تنظیف و فضای سبز داده شده و اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در همین ارتباط، تذکرات لازم به شرکت‌های پیمانکاری در خصوص جلوگیری از تجمع کارگران به دلایل مختلف مانند حضور و غیاب داده شده است.

 

نظر شما