استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان:

صنعت پرورش میگو نقش بسیار مهمی در ارز آوری و جهش تولید دارد

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۸۵۶۹۵
صنعت پرورش میگو نقش بسیار مهمی در ارز آوری و جهش تولید دارد
استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان ، گفت : صنعت پرورش میگو نقش بسیار مهمی در ارز آوری و جهش تولید دارد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با موضوع تصمیم گیری جهت لارو ریزی در مزارع پرورش میگوی هرمزگان با استفاده از لارو تولید داخل استان برگزار شد، عنوان کرد: تمامی اصول و نکات فنی و استانداردها دقیقا طبق دستورالعمل های دامپزشکی در آبزی پروری و پرورش میگو رعایت شود.

وی ادامه داد: برای فصل آتی پرورش میگو برنامه ریزی و آزمایش لاروهای تولید داخل استان صورت گیرد.

همتی با بیان اینکه دستورالعمل‌های پرورش میگو باید به موقع به سرمایه گذاران اعلام شود، افزود: تامین لارو میگو نیز در زمان مناسب به شکل خوب انجام شود.

این مسئول  با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان به ویژه در زمینه پرورش میگو در هرمزگان، تصریح کرد: شرکت‌های بیمه باید مزارع پرورش میگو را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

وی با اشاره به نقش مهم صنعت پرورش میگو در ارز آوری برای کشور و توسعه صادرات، اظهار داشت: علاوه بر آن نقش این صنعت در جهش تولید نیز بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مدیران در پاسخگویی به سرمایه‌گذاران نباید سلیقه‌ای عمل کنند، خاطرنشان کرد: مدیران موظف به رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران هستند و باید همواره پاسخگوی آنان باشند.

همتی همچنین از همراهی، همدلی و هماهنگی خوب دستگاه قضایی در هرمزگان در راستای رفع موانع تولید به ویژه در حوزه پرورش میگو، تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز