فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس:

دستگیری سارق موبایل قاپ وکشف ۱۰ فقره سرقت در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۷:۱۴
کد خبر: ۹۸۵۹۸۸
دستگیری سارق موبایل قاپ وکشف ۱۰ فقره سرقت در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری سارق موبایل قاپ وکشف 10 فقره سرقت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، سرهنگ "محمداسماعیل مشایخ" درمصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: به دنبال وقوع سرقت موتور سیکلت و موبایل قاپی در شهرستان بندرعباس ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی های محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی دو نفر سارق که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های شهر در حال تردد بودند را شناسایی کردند. 

این مسئول انتظامی اذعان داشت: ماموران با تحت نظر قرار دادن سارقان در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه موفق شدند موتور سیکلت را متوقف و یک نفر از سارقان را نیز دستگیر کنند که در بررسی بعمل آمده مشخص شد موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقت بوده است.

سرهنگ مشایخ با تاکید بر اینکه متهم تاکنون به 10 فقره سرقت معترف شده، تصریح کرد: در بررسی از سوابق متهم مشخص شد نامبرده دارای 5 فقره سابقه کیفری سرقت موتورسیکلت ، یک فقره محتویات درون خودرو و یک فقره حمل مواد مخدر می باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تحقیق از سارق جهت دستگیری همدستان متهم و کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد، اظهار داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز