فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبرداد:

دستگیری شرور سابقه دار و قاتل متواری معروف به راج

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۲:۰۵
کد خبر: ۹۹۴۰۰۵
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان طی یک عملیات پیچیده پلیسی یک قاتل متواری معروف به راج دریکی از روستاهای تابعه بندرعباس شناسایی و دستگیرشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت :در پی وقوع یکفقره قتل عمد بوسیله سلاح جنگی کلاش توسط افرادی مسلح دریکی از روستاهای بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قراگرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، متهم معروف به راج " دارای سوابق آدم ربایی ، تجاوز بعنف ، نزاع و درگیری ،شرارت ، ایجاد رعب و وحشت برای مردم وخرید و فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی شناسایی شد.

این مسئول اظهار داشت : با استفاده از اقدامات خاص فنی ، بهره گیری از شیوه های به روز و کارآمد پلیسی ، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های ویژه پلیسی متهم دریکی از محلات بندرعباس دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه چاقوی تاشو و مقدار 150 گرم هروئین کشف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال گردید.

 

نظر شما