فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۸۳۸ هزار نخ سیگار قاچاق

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۰:۰۷
کد خبر: ۹۹۴۰۱۴
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 838 هزار نخ انواع سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرستانهای خمیر و بستک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ،مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بستک به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و با تمهیدات لازم آن را متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از خودروی توقیف شده 400 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش  این محموله قاچاق کشف شده  را برابر  نظر کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندر خمیر نیز روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی در مسیر لنگه به خمیر یک محل دپو کالای قاچاق شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام ودر بازرسی از محل 438 هزار نخ سیگار و 10 هزارو 800 پاکت تنباکوی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال بصورت رها شده و بلا صاحب کشف و تلاش مامورین برای شناسایی ودستگیری عوامل قاچاق ادامه دارد.

وی تصریح کرد : طی دو عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی خمیر و بستک در روز گذشته مجموعا 838 هزار نخ سیگار قاچاق و 10 هزار و 800 پاکت تنباکو قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف ، یکدستگاه خودرو توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد .

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم فهیم استان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز