رئیس شورای شهر اسلامی بندرعباس:

سلامت کارگران اولویت اول شورای شهر بندرعباس

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۰:۲۴
کد خبر: ۹۹۴۶۱۳
سلامت کارگران اولویت اول شورای شهر بندرعباس
رئیس شورای شهر اسلامی بندرعباس گفت: تامین ماسک و اقلام بهداشتی برای رفتگران مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فاطمه جراره در این جلسه گفت: تامین ماسک و وسایل ضروری پیشگیری از ابتلا به  ویروس کرونا باید مورد توجه جدی شهرداری قرار گیرد و استفاده از ماسک و دستکش برای کارگران و رفتگران شهرداری که بیشتر در معرض مواجهه با این ویروس هستند، ضروری می باشد و باید شهرداری تمام اقلام بهداشتی در اختیار آنها قرار دهد. 

 وی بیان کرد: در زمینه تنظیف شهری، شهرداری خدماتی به مردم ارائه می دهد ولی متاسفانه در تفکیک زباله مشکلاتی وجود دارد که باید در راستای حفظ  سلامت کارگران و شهروندان، و تمیزی اطراف سطل های زباله،شهرداری در این زمینه تدابیری اتخاذ کند. 

این مسئول با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی، عنوان کرد: رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری تا شکست ویروس منحوس کرونا، با همکاری و مشارکت همه ی ارگان‌ها ، سازمان های مردم نهاد ، بسیج، سپاه و. ... جهت کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا برگزار می شود و از شهرداری بندرعباس نیز می خواهیم که در این میدان جهاد، برای کارگران شهرداری و یا دستفروشانی که بواسطه این ویروس کار آنها تعطیل شده است کمک هایی در این زمینه داشته باشد. 

جراره گفت: از آتش‌نشانی بندرعباس برای تشکیل گروه نام که یکی از نیازهای اصلی شهر می باشد  تشکر می‌کنم و کمک گرفتن از شهروندان می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

وی در ادامه گفت: بازار ماهی‌فروشان تنها مکانی بوده  که در ایام کرونا باز بوده و افراد زیادی در این بازار مبتلابه کرونا شده‌اند و اکنون‌که کلیه بازارها باز هستند خطرات بیشتری شهر را تهدید می‌کند.

جراره در پایان خاطرنشان کرد: شکست کرونا مستلزم همکاری و همگامی مسولین و شهروندان است و همه ی ما باید برای مقابله با این بیماری تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز