طی پیامی؛

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی روز کار و کارگر را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۸:۵۸
کد خبر: ۹۹۵۶۰۴
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت:کارگران هستند که جامعه‌ را پویا و اقتصاد کشور را به سمت توسعه پیش‌خواهند راند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،خلج تهرانی در این پیام گفت:کارگران  در شرایط اقتصاد مقاومتی با تکیه بر زور بازو و توان علمی خود یک تنه چرخ اقتصاد کشور را به گردش در خواهند آورد.

جامعه کارگری ثابت کرده است که در هر زمان و در هر شرایط و جایگاه شغلی که باشد گوش به فرمان رهبر خود، در جبهه اقتصاد و برای سرفرازی ایران و ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره با همت و تلاش در راستای نمایش جایگاه مقدس خود  و عزت ملت ایران قدم برداشته است.

در سالی که گذشت ما شاهد تلاش بی وقفه این قشر زحمت‌کش در راستای تحقق شعار «رونق تولید» بودیم. حال که مقام معظم رهبری با بصیرت و بینش گسترده خود سال جاری را «جهش تولید» نامگذاری نموده است قطعا نیروی کارگری با عزمی مضاعف پا به عرصه گذاشته تا بر رهنمودهای رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند. 

بر ماست که به پاس تمام از خود گذشتگی‌های کارگران این مرز و بوم بر دستان زحمت‌کششان بوسه بنشانیم تا هر چند ناچیز و بی مقدار، ذره از دریای محبت آنان را جبران نمائیم. 

«کارگر» سر فراز و استوار باش که  سر بلندی ایران در گرو همت توست.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز