رئیس اداره شیلات شهرستان بندرلنگه خبرداد:

برگزاری مانور اطفا حریق

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۵:۵۸
کد خبر: ۹۹۸۶۹۷
برگزاری مانور اطفا حریق
رئیس اداره شیلات شهرستان بندرلنگه از برگزاری مانور اطفا حریق در بندر صیادی کنگ با همکاری مدیریت این بندر، فرماندهی پایگاه حفاظت از منابع آبزیان شیلات، واحد آتش نشانی بهره بردار بندر، مدیریت بهره برداری مدیر عامل تعاونی کنگ و مهاجرین و واحد آتش نشانی شهرداری بندرتاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین ریاس برگزاری این دوره  را در جهت توجه ویژه و حساسیت برای رعایت پروتکل های ایمنی شناورها و آموزش مستمر کارکنان بندر و کاربران شناورهای صیادی مستقر در بندرصیادی کنگ خواند.

وی افزود: با برگزاری این مانور در نقاط مختلف از اسکله و بارانداز بندر قصد داریم تا تعامل و همکاری گروه های امداد رسان و صیادان را برای مقابله با بحران های احتمالی افزایش دهیم.

ریاس ضمن تشکر از همکاری تعاونی های صیادی مستقر در بنادر صیادی استان در اجرای این کار بر ضرورت آمادگی افراد شاغل درشناورهای صیادی برای مقابله با حوادث واقدام مناسب در کاهش خسارات تاکید نمودند.

وی با اشاره به سیاست های شیلات مبنی بر افزایش ایمنی شناورها و بنادر صیادی و برنامه های آموزشی این اداره کل در سال جاری در شهرستانها گفت: اقدام لازم برای انجام پیوسته تمرین های آمادگی مقابله افراد با شرایط بحرانی در عملیات صیادی و مراکز تجمع این شناورها در بنادر صیادی از اولویت ها شیلات هرمزگان است که در دستور کار شیلات شهرستانها قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز