مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبرداد:

تخصیص یارانه ۲۰درصدی کتاب

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۴:۱۳
کد خبر: ۹۹۹۵۸۲
تخصیص یارانه ۲۰درصدی کتاب
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای طرح "بهارانه کتاب 99 " و تخصیص یارانه 20درصدی کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در این خصوص گفت : تخصیص یارانه 20درصدی کتاب توسط مدیر عامل موسسه خانه کتاب صورت گرفته که میزان یارانه اختصاص یافته به طرح " بهارانه کتاب 99" 20 میلیارد ریال و یارانه خرید کتاب 20 درصد است.

وی عنوان کرد : کتابفروشی های استان هرمزگان (پاتوق کتاب هرمزگان ، فروش کتاب و محصولات فرهنگی بو کتاب ، کتاب سرو بندرعباس ، کتابسرای سروش بندرعباس ) به طرح " بهارانه کتاب 99"  پیوسته اند و در این طرح تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا است و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، خریدهای غیر حضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد : در این دوره از طرح "بهارانه کتاب 99" سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک و نیم میلیون ریال است و خریدار می تواند با 20 درصد تخفیف از کتابفروشی های عضو طرح خریداری کند.

کمالی زرکانی به زمان اجرای این طرح اشاره کرد و گفت : طرح " بهارانه کتاب 99 " از شنبه 20 اردیبهشت آغاز و تا سه شنبه 30 اردیبهشت ماه در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز