مدیر شرکت بیمه نوین استان همدان:

هزینه های درمانی کرونا در تعهد بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه نوین قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۱
هزینه های درمانی کرونا در تعهد بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه نوین قرار گرفت
مدیر شرکت بیمه نوین استان همدان، گفت:بر اساس ابلاغ بیمه مرکزی و دستور مقام محترم مدیرعامل شرکت بیمه نوین هزینه های درمانی کرونا در تعهد بیمه تکمیلی قرار گرفت.

مدیر شرکت بیمه نوین در گفت وگو با خبرگزاری برنا از همدان مطرح کرد:با توجه به بحران کرونا و هزینه هایی این بیماری ، بیمه مرکزی تصمیم گرفت این بیماری هم همانند بیماری های خاص جز تعهدات بیمه تکمیلی قرار بگیرد که بیمه نوین اجرا نموده است .

وی افزود:بر اساس میزان تعهدات و پوشش های خریداری شده توسط سازمان ها و مراکزی که کارکنان خود را بیمه تکمیلی کردند هزینه های اعمال جراحی و پاراکلینیکی وسایر بیمه های درمانی و تکمیلی قابل پرداخت می باشد.

قربانی با اشاره به اینکه میانگین افراد بیمه شده در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری در ایران بسیار کمتر از کشور های دیگر است مطرح کرد:هر نوع بیمه ایی به خصوص بیمه عمر لازمه و نیاز آینده هر فرد ایرانی می باشد اما متاسفانه بعلت مشکلات اقتصادی ایرانیان از بیمه عمر استقبال خوبی نمی کنند و از متوسط جهانی در این موضوع عقب هستیم و رشد بسیار آهسته ایی در افراد بیمه شده داریم که این مهم نیازمند حمایت دولت و مجلس محترم و اطلاع رسانی از طریق صداوسیما را نیازمند است.

وی مطرح کرد:شرکت بیمه نوین از سهامدارن بسیار بزرگ وپر قدرتی برخوردار است که در توانگری مالی در سطح یک قرار گرفته است.

مدیر شرکت بیمه نوین با بیان اینکه بیمه نوین شامل انواع بیمه ها می شود مطرح کرد:در شرکت بیمه نوین اصل بر مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب و نوین به هم استانیهای عزیز است واین خدمات شامل بیمه عمر و سرمایه گذاری ،مسولیت ،آتش سوزی ،اتومبیل،درمان تکمیلی،باربری ، و مسافربری می باشد.

وی خاطر نشان کرد:براین اساس شرکت بیمه نوین با طراحی دو طرح متفاوت در حوزه بیمه بدنه و آتش سوزی در جهت ارائه خدمات نوین و تمایز رقابتی اقدام به فروش بیمه بدنه بنام اتوپلاس وآتش سوزی بنام فایرپلاس با ارائه خدمات متفاوت و رایگان نموده است .

قربانی ادامه داد:رضایت مشتری یکی از مهم ترین اهداف ابلاغی مدیریت عامل شرکت بیمه نوین می باشد وبراین اساس تمام نمایندگان سطح استان باید تمام قوانین این شرکت را رعایت کرده تا بتوانند ادامه فعالیت دهند.

وی افزود :سیاست فروش ما فروش آهسته و پیوسته می باشد چرا که برای این شرکت تعداد فروش مهم نمی باشد واین شرکت براساس رضایت واعتماد مشتریان بنا شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز