فرماندار نهاوند:

خطر ابتلاء به ویروس کرونا جدی است/مردم نهاوند شرایط را عادی ندانند

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۱۴۱۸
خطر ابتلاء به ویروس کرونا جدی است/مردم نهاوند شرایط را عادی ندانند
فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه خطر ابتلاء به ویروس کرونا جدی و همچنان ادامه دارد، گفت: مردم نهاوند شرایط را عادی ندانند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مراد ناصری عصر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: صنعت، معدن و تجارت باید بر نانوائی‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه بهداشت و درمان موظف است با هدف حفظ بهداشت و سلامت مردم از دستگاه‌های متخلف شکایت کند، گفت: تاکسی رانی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران در ناوگان حمل و نقل درون شهری ورود کند.

فرماندار نهاوند، تصریح کرد: در جایگاه‌های سوخت شرایط خوب است ولی نیازمند نظارت بیشتر می‌باشد.

ناصری با بیان اینکه متولی ورزش همکاری بیشتری با ستاد کرونا داشته باشد، گفت: باشگاه‌های ورزشی بیشتر مورد نظارت قرار گیرند و از فعالیت خلاف قانون آنها جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشداران باجدیت بیشتری به بحث مقابله با کرونا در بخش‌ها ورود پیدا کنند، گفت: در حوزه مداحان باید نظارت بیشتری انجام شود تا برخی مراسم های عزاداری و همچنین ترحیم در بخش ها ساماندهی شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به فعالیت مساجد در شب های قدر، گفت: شهروندان حتما با ماسک و دستکش، مهر و مفاتیح چادر نماز شخصی (بانوان) و رعایت موارد بهداشتی در مراسم احیاء حضور داشته باشند.

وی افزود: آگهی ترحیم به هیچ‌عنوان در فضای مجازی منتشر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز