استاندار همدان:

فضا برای نقش آفرینی جوانان مهیا شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳۲
فضا برای نقش آفرینی جوانان مهیا شود
سید سعید شاهرخی بااشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به حوزه جوانان گفت:رهبرمعظم انقلاب همیشه بر نقش آفرینی جوانان تاکید داشته اند و هم اکنون توجه به حوزه جوانان از برنامه های با اولویت دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ استاندار همدان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح کرد رهبرمعظم انقلاب همیشه بر نقش آفرینی جوانان تاکید داشته اند و هم اکنون توجه به حوزه جوانان از برنامه های با اولویت دولت است.

وی افزود:سمن ها یک فرصت خوب برای توسعه کشور و استان هستند و باید از این ظرفیت خوب در همه بخش های مختلف استفاده شود و در سال های اخیر برنامه های خوبی با همکاری سمن ها اجرا شد .

وی خاطر نشان کرد:کارگروه های تخصصی مسائل جوانان را در حوزه اشتغال ،ازدواج،مسکن و مشارکت های اجتماعی بررسی و برنامه عملیاتی ارائه دهند.

استاندار همدان عنوان کرد:جوانان ایرانی در همه صحنه ها از دوران انقلاب و بعد ازآن دفاع مقدس تا میادین علمی و هسته ای همیشه حماسه آفرین و تاثیرگذار بودند.

شاهرخی با اشاره به نقش آفرینی جوانان قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت :جوانان ایرانی از سال۱۳۳۲ ونقش آفرینی در جنبش های دانشجویی تا پیروزی انقلاب و وفاداری آنها به آرمان های انقلاب همیشه تاثیرگذار بودند و حتی در سازندگی کشور و حوزه هسته ای همیشه ای پیشگام بوده اند.

  او ادامه داد:جوانان ۲۵ساله ایرانی به عنوان فرماندهان جنگ در هشت سال دفاع مقدس توانستند با شجاعت و ایثار برگ زرینی در کارنامه پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کنند و این رشادت ها تا همیشه در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد شد.

 شاهرخی گفت:روحیه استکبار ستیزی و استقلال خواهی جوانان ایرانی در همه سال های اخیر باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز