رئیس هیئت کبدی استان همدان:

هیئت‌های کبدی در شهرستان‌های استان همدان ساماندهی می‌شوند

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۲۰۷۱
هیئت‌های کبدی در شهرستان‌های استان همدان ساماندهی می‌شوند
رئیس هیئت کبدی استان همدان، گفت: هیئت‌های کبدی در شهرستان‌های استان همدان ساماندهی می‌شوند.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان بابیان اینکه در رشته کبدی باید در دو بخش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای در سطح استان همدان برنامه‌ریزی شود، گفت: استان همدان دارای بیش از 1 هزار و 200 روستا است که برای کشف استعدادها و همچنین پرورش ظرفیت‌های موجود باید موردتوجه باشند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از بخشداران، دهیاران در روستاها و همچنین شهرداری‌ها و سازمان‌های فرهنگی آن‌ها در شهرها، گفت: در حوزه قهرمانی نیز باید اقداماتی همچون ایجاد ساختارهای موردنیاز در هیئت در دستور کار قرار گیرد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان بابیان اینکه در مدیریت هیئت کبدی در استان همدان باید از ظرفیت جوانان استفاده شود، گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری باهدف افزایش کمی و کیفی مربیان در استان، آموزش‌های داوری و غیره ازجمله برنامه‌های در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در سطوح و رده‌های مختلف، گفت: در حال حاضر رشته کبدی در استان همدان تنها در شهرستان‌های کبودرآهنگ و ملایر تنها در بخش بانوان فعال است اما سایر شهرستان‌های ما فاقد هیئت فعالت و دارای چهارچوب هستیم که ساماندهی و انتصاب این مهم نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

موسوی بابیان اینکه از ظرفیت انجمن کبدی آموزش‌وپرورش نیز استفاده می‌شود، گفت: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی باید امکان‌سنجی لازم صورت گیرد و در حوزه‌هایی که نیاز است زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه بانوان بسیار حائز اهمیت است لذا در این حوزه نیست متوازن با برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای کبدی آقایان پیش خواهیم رفت تا بتوانیم توفیقات روزافزون برای این مهم را به وجود بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز