معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

انتقادهای سازنده و دلسوزانه به توسعه استان کمک می‌کند

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۲۱۷۲
انتقادهای سازنده و دلسوزانه به توسعه استان کمک می‌کند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، گفت:انتقادهای سازنده و دلسوزانه به توسعه استان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت عصر پنجشنبه در دیدار با هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان بر همکاری و تعامل بیشتر با رسانه‌های استان بر همکاری و تعامل بیشتر با رسانه‌ها  تاکید کرد و گفت: رسانه‌های استان ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به توسعه استان هستند لذا رسانه‌ها باید سعی کنند مطالبه‌گر و امید آفرین باشند.

معاون سیاسی استاندار گفت: انتقاد در رسانه‌ها دلسوزانه و منصفانه باشد تا برای توسعه استان کمک کند.

وی گفت: تشکیل این اتحادیه را یک اقدام فرهنگی و خوب جهت کمک به توسعه رسانه ها می دانید و در جهت تقویت آن کمک می‌کنیم و همه باید در سایه وحدت و همدلی خدمتگذارمردم باشیم.

مصطفی آزاد بخت گفت:انجمن صنفی مدیران رسانه با رویڪرد جدیدوبا هدف پیگری مسائل به وجود آمده واز آن حمایت خواهیم ڪرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این نشست اظهار ڪرد: معمولا در دوران بحران مردم بیش ترین آسیب ها را متحمل می شوند و از تشڪلی ڪه حامی حقوق مردم و صنف خود باشد حمایت خواهم ڪرد.

وی با اشاره لزوم رقابت در همه ی اصناف عنوان ڪرد: در رقابت ارزش ها شڪل می گیرد اما رقابتی سالم است ڪه باعث پیشرفت تشڪل و صنف شود.

آزاد بخت مطرح ڪرد: همان طور ڪه بزرگان دینی ما برلزوم مشورت در ڪارها تاڪید می ڪنند برای همه ما واجب است در ڪارهاو مسولیت هایی ڪه به ما سپرده می شود از دیگران مشورت بگیریم وبا همفڪری دیگران ڪارها را پیش ببریم.

آزاد بخت گفت: انتقاد سازنده می تواند سازمان را به اهداف خود نزدیڪ تر ڪند و اگر نقصی دارد آن را برطرف ڪند اما انتقاد باید سازنده واز روی خصومت شخصی نباشد.

وی خاطرنشان ڪرد: افرادی ڪه رسانه ایی هستند ودررسانه مشغول خدمت هستند باید دو ویژگی مطالبه گری و امید آفرینی را در خود و رسانه ی خود تقویت ڪنند.

ربانی مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار در این نشست مطرح کرد:رسانه های همدان ظرفیت بسیار خوب وبالایی در حوزه فرهنگی و رسانه دارا می باشند که امیدواریم با تشکیل این انجمن و با کمک و همراهی خانه مطبوعات مشکلاتی که در رسانه ها وجود داشته حل شود ورسانه ایی ها با انگیزه بیشتر به فعالیت و مطالبه گری خود ادامه دهنند 

 وی خاطر نشان کرد :انتظار داریم با تشکیل این انجمن تعامل بین رسانه ها و روابط عمومی باهم بیشتر شود 

دبیر انجمن صنفی مدیر مسولان رسانه نیز در این نشست علت تشڪیل این انجمن را برشمرد وعنوان ڪرد: 

 فعالیت ما از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد ودر آذر ماه طی سه اطلاعیه ی برای افرادی ڪه مایل به شرڪت در این تشڪل هستند منتشر شد ودر بهمن ماه ۹۸ مجوز تشڪل صادر گردید.

مهدی ڪاشی اظهار ڪرد:تعداد ۲۳نفر از مدیران رسانه برای عضویت در تشڪل مراجعه ڪردند ودر نظر داریم در ڪنار خانه مطبوعات بتوانیم پیگر رفع مشڪلات اصحاب رسانه باشیم.

وی خاطر نشان ڪرد :یڪی از مهم ترین مشڪلاتی ڪه اصحاب رسانه با آن دست وپنجه نرم می ڪنند بحث بیمه تامین اجتماعی می باشد ڪه در نظر داریم در این تشڪل افرادی ڪه عضو می شوند را تحت پوشش بیمه قراردهیم

ڪاشی دیگر مشڪل اصحاب رسانه را دیده نشدن تیم رسانه ایی برشمرد وگفت: در استان همدان ۳۰۰۰نفر عضو رسانه داریم درصورتی ڪه فقط ۱۹۶ نفر از آنان می توانند ڪه از تسهیلات استفاده ڪنند وبقیه تیم رسانه نادید گرفته می شوند ودر بسیاری از مواقع تنها خبرنگار نشریه و رسانه دیده می شود در صورتی ڪه باید به تمام اعضای رسانه بها داده شود.

ڪاشی خلا حقوقی را از دیگر مشڪلات اصحاب رسانه بیان ڪرد وگفت : بسیاری از ڪلمات ڪه مدیران بیان می ڪنند دارای بار حقوقی است و فرد خبرنگار با انتشار این موارد باعث مشڪلاتی برای خود و مجموعه می شود ودر نظر داریم با تشڪیل ڪلاس های حقوقی این مشڪل را تا حدودی حل ڪنیم.

وی در خاتمه گفت :عمده هدف این تشڪل تقویت زیر ساختی و اقتصاد رسانه می باشد.

خانم پوروهابی نائب رئیس این تشڪل نیز مطرح ڪرد:مهم ترین هدف از تشڪیل این انجمن این است ڪه تصویر درستی از رسانه در بین مردم ایجاد شود وبا فراهم ڪرد امڪانات اقتصادی برای همه فعالان رسانه بتوانیم بدون دغدغه مطالبه گری ڪنیم و اصحاب رسانه در رسالت خبری خود ڪوشا باشند.

وی افزود: رسانه مشاور است نه ابراز و در بسیاری از موارد به دلیل خلاء اقتصادی ڪه برخی رسانه ها دارند به عنوان ابزاری از سمت سازمان ها انتخاب می شوند وبازگو ڪننده نقطه نظرات وگزارش عملڪرد آنان می شوند.

 بیاناتی یڪی دیگر از اعضای این تشڪل گفت: یڪی از اهداف این تشڪل تعامل بیشتر افراد رسانه ومدیران با یڪ دیگر می باشد واگر رسانه های استان باهم تعامل بیشتری داشته باشند میتوانند اثر گذاری بیشتری در ڪشور داشته باشند.

وی خاطر نشان ڪرد: تقویت حوزه های آموزشی واقتصادی از دیگر اهداف این تشڪل است ودر نظر داریم با برگزاری ڪلاس آموزشی بستری فراهم ڪنیم تا خبرنگاران حرفه ای در رسانه ها فعالیت ڪنند.

چاروسایی عضو هئیت رئیسه این تشڪل با اشاره به نگاه ویژه رهبری بر اهمیت اطلاع رسانی و فضای مجازی گفت:امروزه نقش اطلاع رسانی وفضای مجازی برڪسی پوشیده نیست و باتشڪیل این انجمن و آموزش های لازم به خبرنگاران می توانیم تاثیر گذاری درستی در این فضا داشته باشیم.

وی افزود: این تشڪل در نظر دارد در ڪنار خانه مطبوعات و به ڪمڪ آن رسانه های استان همدان را ساماندهی ڪند.

چاروسایی گفت: در بسیاری از ڪشورها جایگاه خبرنگار و رسانه جایگاه بسیار بالایی است واین افراد از حقوق و مزایا بالایی برخودار هستند ڪه امیدواریم با تشڪیل این انجمن ارزش خبرنگار در استان احیا شود.

وی خاطر نشان ڪرد:افزایش سطح دانش وبرگزاری ڪلاس خبرنگاری یڪی دیگر از اهداف این تشڪل می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز