در پیامی؛

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱۱
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمدالله چاروسایی همزمان با فرارسیدن 27 اردیبهشت سالروز ارتباطات و روابط عمومی طی پیامی این روز را به تلاشگران این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.(مقام معظم رهبری)

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی، غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات تلاش نماییم.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛روز ارتباطات و روابط عمومی را به روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان همدان خصوصا همکاران روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، ادارات شهرستان ها، هیئت های ورزشی وسازمان های مردم نهاد جوان که با همدلی و هم آوایی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می نمایند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

27 اردیبهشت ماه 1399

حمدالله چاروسایی

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

photo_2020-05-16_10-34-36

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز