رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

روز قدس تعطیل بردار نیست/ رسانه ها برای روز قدس امسال موج آفرین باشند

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۴
روز قدس تعطیل بردار نیست/ رسانه ها برای روز قدس امسال موج آفرین باشند
حجت السلام سید حسن فاضلیان گفت: به هیچ وجه روز جهانی قدس تعطیل بردار نبوده و مبارزه با رژیم صهیونسیتی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حجت‌الاسلام فاضلیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی  قدس استان همدان با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس با درایت امام راحل در جمعه آخر ماه مبارڪ رمضان نامگذاری شده تا تغییر روزهای قمری و شمسی نتواند تغییری در این روز ایجاد ڪند.

وی افزود: در یڪ روز واحد تمامی مسلمانان جهان اسلام برای آزادی فلسطین اشغالی به فریاد خواهی بر می‌خیزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینڪه روز جهانی قدس تعطیل بردار نخواهد بود، گفت: امسال روز جهانی قدس با ۴۰ سال گذشته متفاوت بوده هر سال از یڪ مبدا تا مقصد ڪه نزدیڪ محل برگزاری نماز جمعه بود راهپیمایی صورت می‌گرفت ڪه امسال ڪمی متفاوت خواهد بود.

فاضلیان خاطرنشان ڪرد: روز جهانی قدس برای همدان با وجود بمباران ورزشگاه شهدای قدس همدان از اڪثر ڪشور متفاوت تر خواهد بود ڪه به دلیل محل بمباران این منطقه بوده ڪه به نام قدس نیز نامگذاری شده است.

وی با بیان اینڪه ۷ ڪارگروه برای برنامه‌ریزی این روز در همدان تشڪیل شده است، بیان ڪرد: طبق برنامه‌ای ڪه به ما اعلام ڪردند این راهپیمایی  با ۳ برنامه اجرا خواهد شد ڪه در شهرهایی ڪه وضعیت سفید وجود دارد راهپیمایی و حضور میدانی انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: راهپیمایی خیابانی خودروها و موتورسیڪلت‌ها نیز از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان عنوان ڪرد: برنامه‌ریزی روز قدس در فضای مجازی نیز یڪی دیگر از این برنامه خواهد بود.

وی با بیان اینڪه روز جهانی قدس بسیار جدی است، بیان ڪرد: روز جهانی قدس برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این طور نیست ڪه بگوییم این روز را تعطیل ڪنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان افزود: در این ڪارگروه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، علوم پزشڪی همدان، شهرداری و فرهنگ و ارشاد همه در این ڪارگروه ما را برای برگزاری هرچه مطلوب تر این روز ڪمڪ خواهند ڪرد.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به لزوم فضاسازی شهر گفت: از شهرداری همدان هم درخواست داریم فضاسازی شهر نیز به گونه‌ای بسیار خوب برای این مناسبت اجرا شود.

وی افزود: همه رسانه‌ها نیز در فضاسازی این روز در فضای مجازی ورود پیدا ڪنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز