فرماندار نهاوند خبر داد:

اعمال محدودیت تردد در جاده نهاوند-نورآباد با توجه به شیوع کرونا در لرستان

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۴۰۷۳
اعمال محدودیت تردد در جاده نهاوند-نورآباد با توجه به شیوع کرونا در لرستان
فرماندار نهاوند از اعمال محدودیت تردد در جاده نهاوند-نورآباد با توجه به شیوع کرونا در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مراد ناصری عصر دوشنبه در پانزدهمین جلسه قرارگاه زیستی و ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس مرگبار کرونا شهرستان نهاوند، گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است

وی تصریح کرد: مردم نهاوند اگر همراهی نکنند و مانند گذشته مدیریت نکنند به علت هم‌جواری با دو استان لرستان و کرمانشاه با موج دوم کرونا با شدت بیشتری روبرو می‌شوند.

فرماندار نهاوند افزود: بیمارستان‌های نهاوند فقط در شرایط اضطراری و ویژه و حاد باید بیماران شهرهای هم‌جوار نهاوند را پذیرش کنند

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی نهاوند از سمت استان لرستان و استقرار ایست و بازرسی به نهاوند خبر داد و گفت: امروز با توجه به وضعیت قرمز در خوزستان و همچنین وضعیت هشدار در لرستان شرایط نهاوند به جهت همسایه بودن قرمز است.

ناصری بابیان اینکه جاده نهاوند-نورآباد به‌شدت کنترل می‌شود، گفت:هیچ خودروی از لرستان بدون نظارت و کنترل حق ورود به نهاوند را ندارد.

وی ضمن انتقاد شدید از وضعیت نانوایی‌های نهاوند، گفت:اداره صمت، مرکز بهداشت و اتحادیه نانوایان باید وضعیت نانوایی‌های نهاوند را ساماندهی کنند، کیفیت نان نهاوند مرغوب نیست .

فرماندار نهاوند تصریح کرد: باید سر در نانوایی‌های متخلف پلمپ و  بنر تخلف نصب شود تا مردم متوجه باشند چه نانوایی‌های بهداشت را رعایت نمی‌کنند و از آن‌ها نان خرید نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز