رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

بستری و تحت درمان ۱۲ مبتلا به کرونا در نهاوند/حال ۴ نفر وخیم است

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸۰
بستری و تحت درمان ۱۲ مبتلا به کرونا در نهاوند/حال ۴ نفر وخیم است
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به بستری و تحت درمان بودن 12 مبتلا به کرونا در شهرستان نهاوند، گفت: حال 4 نفر از مبتلایان به کرونا در نهاوند وخیم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مومنعلی دارابی عصر دوشنبه در پانزدهمین جلسه قرارگاه زیستی و ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس مرگبار کرونا شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر ۱۲ نفر به علت ویروس کرونا در بیمارستان علیمرادیان بستری هستند که حال ۴ نفر آن‌ها وخیم است.

وی بابیان اینکه میوه و سبزیجاتی که از سمت جنوب و استان خوزستان به نهاوند وارد می‌شود نگران‌کننده است، گفت: مردم در مصرف سبزیجات و همچنین میوه‌های واردشده از سایر استان‌های کشور خصوصاً خوزستان توصیه‌های بهداشتی را به‌شدت رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: دفاتر املاک نهاوند از اجاره و یا رهن دادن واحدهای مسکونی به افراد جنوب و استان خوزستان خودداری کنند.

در ادامه این نشست سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: وضعیت نهاوند در حال حاضر زرد است و قابل پیش‌بینی نیست.

وی گفت: در حال حاضر چند شهر از استان لرستان دارای وضعیت هشدار هستند و تردد بعضی افراد از این شهرها به نهاوند باعث نگرانی است، چند نفر هم به علت کرونا در بیمارستان علیمرادیان نهاوند بستری‌شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، خاطرنشان کرد: تاکنون مجوزی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز عید فطر در نهاوند صادر نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز