پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۵۴۷۰
پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان فرارسیدن روز جهانی قدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

《وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا》

«و (به امت) بگو که (دین) حق آمد و باطل نابود شد، که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است.»

روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته اند.

بدون تردید موضوع فلسطین یک مسأله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام است که در این راستا هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود فرض می داند.

امروز اقدامات شوم استکبار جهانی در انتقال سفارت خود به قدس شریف و حرکت های ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی، ضرورت حضور در صحنه را دوچندان کرده است.

مسلمانان شجاع و آگاه در روز جهانی قدس امسال نیز پرشورتر از گذشته فریاد آزادی قدس عزیز از چنگال صهیونیست های غاصب را سر خواهند داد و قدرت جهان اسلام را به رخ سلطه گران و صهیونیسم جهانی خواهند کشید.

اینجانب همنوا با جامعه ورزشی و جوانان سراسر استان همدان ضمن بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همراه با دولت و سیل خروشان ملت اقدامات رژیم اشغال‌گر قدس را محکوم و خواهان رعایت حقوق برادران مسلمانمان هستیم.

محسن جهانشیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

روابظ عمومی چاروسایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز