تاکید نماینده ولی فقیه دراستان به برگزاری نماز عید فطر در مساجد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۶۲۰۹
تاکید نماینده ولی فقیه دراستان به برگزاری نماز عید فطر در مساجد
آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و توصیه به رعایت موارد بهداشت فردی و اجتماعی از همه مردم شریف همدان تقاضا دارم که نماز باشکوه عید فطر را در مساجد محل اقامه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تبریک عید فطر در گفت وگو با خبرگزاری برنا عنوان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی پیش گیری از کرونا قرار شده است که نماز عید فطر امسال در مساجد محلات  برگزار شود.

وی افزود:در برخی مناطق نماز عید فطر در فضای حیاط مساجد بزرگ تر برگزار می شود که تقاضا داریم مردم تا حد امکان برای پیش گیری از شیوع بیماری کرونا از تجمع در اماکن بزرگ پرهیز کرده واین نماز باشکوه درمساجد محل خود برگزار کنند.

آیت الله شعبانی با اشاره به الزام رعایت بهداشت فردی واجتماعی در برگزاری نماز عید فطر مطرح کرد:با توجه به دستور عمل های ارسالی به مساجد مبنی به  رعایت بهداشت فردی واجتماعی از همه مردم مومن وانقلابی هم تقاضا داریم که رعایت نکات بهداشت فردی  فاصله گذاری اجتماعی در این نماز باشکوه شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: روز سوم خرداد تجلی مقاوت وایثار و فداکاری در کشور است.

وی افزود: باید  شعار خرمشهر را خدا آزاد  کرد را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم وبا احیای این شعار خدا را ناظر بر تمام کارها وپیروزی های خود وکشور قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز