فرمانده سپاه نهاوند:

۲ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان نهاوندی توزیع شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۶۶۸۷
۲ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان نهاوندی توزیع شد
فرمانده سپاه نهاوند، گفت: ۲ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان نهاوندی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری ضمن تبریک عید سعید فطر خدمت مردم شهرستان از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در نهاوند خبر داد و گفت: در این مرحله با محوریت سپاه ناحیه نهاوند و گروه جهادی بقیة‌الله (عج) ۲۰۰۰ بسته معیشتی  طی روزهای آینده بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع خواهد شد .

وی اظهار داشت: در مرحله سوم یک رأس  دام با وزن یک تن  نیز خریداری شده که پس از ذبح زیر نظر کشتارگاه و تاییدات پزشکی به بسته های معیشتی اضافه  می‌شود .‌

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اضافه کرد : تا کنون طی مراحل اول و دوم رزمایش با همکاری استان قدس در شهرستان نهاوند بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی توزیع شده است .

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده برآنیم که با کمک خیّرین ان‌شالله تا نابودی کامل بیماری کرونا این رزمایش را  در سطح شهرستان تا پایان سال ادامه بدهیم.

سرهنگ مختاری در پایان ضمن تشکر از خیرینی که تا کنون از دو مرحله رزمایش کمک مومنانه حمایت نموده اند گفت: برای ادامه‌ی این رزمایش در طول سال ، خیّرین و مردم نوع دوست  شهرستان  می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نزدیکترین پایگاه مقاومت بسیج تحویل دهند.

 

نظر شما