مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

اهتمام ویژه دولت برای مدیریت بهتر بازار بورس/مردم برای آزاد سهام عدالت عجله نکنند

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۷۸۸۵
اهتمام ویژه دولت برای مدیریت بهتر بازار بورس/مردم برای آزاد سهام عدالت عجله نکنند
سید ناصر محمودی گفت: باتوجه به اهمیت ویژه ای که بازار بورس در اقتصاد کشور دارد دولت بنا دارد با حمایت از بورس آسیب ها و مشکلات این بازار را به حداقل برساند.

مدیر کل اقتصاد و دارایی در گفتگو با خبر گزاری برنا مطرح کرد:دولت وحاکمیت از ابزار های مالی متفاوت برای اداره کشور استفاده می کند که یکی از این ابزار های مالی بازار بورس وسرمایه است که در کنار دیگر ابزار مالی به اقتصاد کشور کمک می کند.

وی با اشاره به اهمیت و حمایت دولت از بازار بورس عنوان کرد: دولت به  دنبال حمایت و کاهش آسیب های بازار بورس می باشد.

محمودی گفت: توصیه ی من به تمام افرادی که وارد بازار بورس می شوند این است که با صبر وتحمل و دانش بیشتری عمل کنند.

وی با اشاره روش های آزاد سازی سهام عدالت بیان کرد: دو نوع روش آزاد سازی مستقیم وغیر مستقیم وجوددارد وتوصیه ما به همه ی مردم این است که در آزاد سازی سهام عجله نکنند.

محمودی گفت: روش آزاد سازی غیر مستقیم مختص افرادی است که وقت ودانش کافی در این حوزه ندارند و فعالیت خود را به شرکت های سرمایه گذار استانی واگذار می کنند.

وی در ادامه گفت: روش آزاد سازی مستقیم برای افرادی مناسب است که وقت و دانش کافی در این حوزه دارند و مایل هستند خودشان در این حوزهفعالیت کنند.

مدیر کل اقتصاد ودارایی از تمدید مهلت آزاد سازی سهام عدالت خبر دادوگفت: آزاد سازی سهام عدالت به روش غیر مستقیم تا پانزدهم خردادماه تمدید شده است ومردم می توانند بامراجعه به سایت سهام عدالت و وارد کردن کد ملی خودنسبت آزاد سازی سهام عدالت اقدام کنند.

محمودی گفت: افرادی که به هر دلیلی جز جا ماندگان سهام عدالت هستند به هیچ ارگان و مرکزی مراجعه نکنند وخود عدالت در حال پیگری این موضوع می باشد.

 

نظر شما