فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:

۱۳۶معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۸۸۳۵
۱۳۶معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، گفت: ۱۳۶ معتاد و خرده فروش از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستاندستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا ازهمدان، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر، گفت:براساس روند و تدابیر موجود یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر،اجرای طرح های مقابله ای با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر با استفاده از  تاکتیک های متنوع در این حوزه می باشد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیتها و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای طرح ها و عملیات های متعدد در سطح شهرو روستا ها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، گفت:اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به کشف بیش از ۲۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر،دستگیری ۱۳۶نفر از معتادان ،خرده فروشان وقاچاقچیان ومتلاشی شدن ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شد.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری موثر اجتماعی از آسیب ها و تهدیدات مواد مخدر در جامعه نیز برنامه های متنوعی از جمله ارائه برنامه های آموزشی و بیان توصیه ها و هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها با ظرفیت های موجود در شهرستان ازجمله ظرفیت اصحاب رسانه شهرستان ،با توجه به موضوع ویروس کرونا و مد نظر قرار دادن فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی کرده است.

سرهنگ ساکی در پایان،مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه های مسئولین همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت های عمومی دربین اقشار مختلف جامعه دانست وتوجه ویژه دستگاه های توام با تعامل فزاینده جهت اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاری مناسب برای پیشگیری از این معضل قلمداد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز