زنگ خطر کرونا در نهاوند به صدا در آمد؛

ابتلای ۱۴۹ نهاوندی به ویروس کرونا / وضعیت نهاوند خطرناک و هشدار جدی است

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵۸
ابتلای ۱۴۹ نهاوندی به ویروس کرونا / وضعیت نهاوند خطرناک و هشدار جدی است
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از ابتلای 149 نفر به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نهاوند روند افزایشی دارد.

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: شهروندان لازم است همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی گفت: شرایط به‌ هیچ‌ عنوان عادی نیست و لازم است فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان اجرا شود چون در روزهای اخیر متأسفانه اما ابتلا به کرونا در نهاوند بالا رفته است و وضعیت مناسبی در این روزها نداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، افزود: با توجه به هم‌جواری با شهرهای آلوده لازم است مردم از تردد غیرضروری پرهیز کنند و در محل تجمعات نکات بهداشتی را حتماً رعایت کنند.

وی با نگرانی از شیوع مجدد این بیماری در نهاوند، گفت: تا امروز 149 نفر در نهاوند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و چند روز است که آمار ابتلا در نهاوند افزایشی است.

دارابی ادامه داد: این روزها علاوه بر حضور پرحجم شهروندان در سراب‌ها و مراکز تفریحی شاهد برگزاری مراسمات به‌خصوص عروسی و تشییع در شهر هستیم که خیلی نگران‌کننده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان با بیان اینکه یکی از مشکلات ما ورود افراد آلوده از دیگر شهرها است، گفت: در یکی از موارد فردی که نهاوندی بود و از یکی از شهرهای آلوده به زادگاهش برگشته بود متأسفانه با وجود داشتن علائم کرونا از مراجعه به مراکز درمانی خودداری کرده بود که پس از شناسایی و آزمایش از بستگان و خانواده متأسفانه تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها را آلوده کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز