مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:

قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور تا پایان هفته دولت به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۹
قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور تا پایان هفته دولت به بهره برداری می رسد
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان: قطعه سوم از پروژه محور چهارخطه تویسرکان_ کنگاور تا پایان هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ داریوش حسینی به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل و فرمانده یگان حفاظت از اراضی از روند اجرایی قطعه سوم پروژه تویسرکان- کنگاور بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طول کل محور مورد نظر در استان همدان ۳۲ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر ابتدایی در سنوات قبل بصورت چهار خطه به بهره برداری رسیده و قطعه سوم به طول ۵ کیلومتر در دست پیمان است .

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، ادامه داد: در این قطعه عملیات خاکی ، ساب بیس و بیس ، همچنین ۲.۵ کیلومتر آسفالت لایه اول به پایان رسیده ، ۲.۵ کیلومتر باقیمانده آسفالت لایه اول و ۵ کیلومتر روکش آسفالت نیز در حال انجام است که پیش بینی می شود کل قطعه سوم تا پایان هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: قطعه ۴ نیز به طول ۵.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد توسط پیمانکار در حال انجام است.

حسینی یادآورشد : هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راههای تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان - اسدآباد-کنگاور به همدان - تویسرکان- کنگاور است .

وی در پایان خاطرنشان ساخت : تلاش ما بر این است که تمامی امکانات و منابع را تجهیز نموده  تا بتوانیم راه تویسرکان به کنگاور را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز