رئیس پلیس راه استان همدان:

افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای همدان/تصادفات جاده در همدان ۶۷ درصد افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۱۴۶۷
افزایش  ۱۵ درصدی تردد در محورهای همدان/تصادفات جاده در همدان ۶۷ درصد افزایش یافت
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 15 درصدی تردد در محورهای همدان طی تعطیلات اخیر خبر داد و گفت: تصادفات جاده در استان همدان 67 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به تصادفات جاده‌ای استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری تاکنون تعداد ترددهای ثبت‌شده در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به افزایش 67 درصدی مجموع تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان همدان نیز، گفت: متأسفانه در تعطیلات اخیر شاهد فوت 18 تن از هم‌وطنان عزیز براثر سوانح جاده‌ای در محورهای استان همدان بوده‌ایم که عمده علت این تصادفات خواب‌آلودگی راننده‌ها بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان، تصریح کرد: هموار بودن جاده‌های استان همدان و همچنین نبودن گره ترافیکی در محورها و ایجاد احساس امنیت و آرامش برای رانندگان بیشترین تصادفات به علت خواب‌آلودگی و در نزدیکی ورودی شهرها اتفاق می‌افتد.

وی در پایان بیشترین تصادفات ثبت‌شده را مربوط به هم استانی‌های همدانی عنوان کرد و گفت: از هم‌وطنان عزیز تقاضا مندیم برای حفظ جان خود و سرنشینان همراهشان با سرعت مطمئنه در محورها تردد کنند و در صورت بروز خستگی و یا خواب‌آلودگی برای مدتی کوتاه از رانندگی پرهیز و استراحت نمایند تا شاهد رخدادهای تلخ و ناگوار نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز