مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

زیرساخت های اسکواش در همدان توسعه می یابد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۳۰۰۴
زیرساخت های اسکواش در همدان توسعه می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: زیرساخت های اسکواش در همدان توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از فعالان هیئت اسکواش استان همدان اظهار کرد: تغییر مدیریت هیئت اسکواش استان همدان اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث بروز قابلیت‌های جدید در هیئت اسکواش استان همدان شد، گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از هیئت‌ها به سمت تعطیلی کامل رفتند اما هیئت اسکواش استان همدان چالش «کرونا در خانه» را راه‌اندازی کرد.

جهانشیر عنوان کرد: پویش «اسکواش در خانه تا شکست کرونا» باعث شد بسیاری به این رشته ورزشی علاقه‌مند شود که اقدامی بسیار خوب و مناسبی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ضعف هیئت اسکواش همدان در زیرساخت بیان کرد: در حال حاضر در استان همدان دو فضای اسکواش داریم که یک مجموعه کورت اسکواش در مریانج قرار دارد که استاندارد نیست و مجموعه دیگر متعلق به شهرداری است که به دلیل مشکلاتی قابلیت استفاده از آن وجود ندارد.

وی عنوان کرد: به دنبال آنیم تا پایان سال ۹۹ اسکواش استان همدان را صاحب خانه کرده و امیدواریم بتوانیم حداقل یک کورت اختصاصی برای هیئت اسکواش استان همدان احداث کنیم.

جهانشیر با بیان اینکه با تکمیل زیرساخت ورزشی مناسب مهمترین دغدغه هیئت برطرف خواهد شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هر آنچه در توان دارد را برای رشد رشته جذاب و مفرح اسکواش فراهم خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: امیدواریم اسکواش اسکواش استان همدان به زودی در کشور حرف برای گفتن داشته باشد و شاهد روزهای درخشان این رشته ورزشی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز