فرماندار اسدآباد خبر داد:

هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ شغل در ۱۶ روستای اسدآباد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۲
هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ شغل در ۱۶ روستای اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد از هدفگذاری و تعهد ایجاد ۵۰۰ شغل در روستاهای این شهرستان توسط بنیاد برکت در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید درویشی عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اسدآباد، اظهار کرد: در فاز نخست ایجاد ۵۰۰ شغل از اول تیرماه در ۱۶ روستای اسدآباد   اعتبار ۲۰ میلیارد توسط بنیاد برکت آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته ۳۰ روستای اسدآباد به عنوان پایلوت اشتغال توسط  بنیاد برکت در سطح استان همدان انتخاب شده است، افزود: بنیاد برکت تاکنون در رابطه با اشتغال ۲۶ روستای پایلوت اشتغال شهرستان ورود داشته که در این راستا در سال گذشته ۲۰۰۰ نفر از روستائیان این روستاها متقاضی اشتغال از بنیاد برکت بودند.

درویشی تصریح کرد: از شش ماه دوم سال ۹۸ طرح اشتغال با سرمایه گذاری بنیاد برکت در روستاهای اسدآباد آغاز شد که در مرحله اول این طرح ۳۰۰ شغل انجام گرفت که از این تعداد تاکنون ۱۸۰ شغل ایجاد شده و ۱۲۰ نفر نیز در حال اخذ تسهیلات خود هستند.      

فرماندار اسدآباد در ادامه سهمیه طرح کارورزی این شهرستان را در سال جاری 70 نفر اعلام کرد و گفت: در بحث کارورزی دولت خدمات خوبی ارائه می دهد که باید کمک کنیم این خدمات دولت استفاده شود چراکه مشاغل دولتی دیگر فضا برای جذب نیرو ندارند و باید جوانان به دنبال مشاغل  در زمینه صنعت و تولید باشند.

مجید درویشی سهمیه اشتغال شهرستان را در سال جاری ۱۳۸۹ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته ۱۹۱ نفر از سهمیه تعهد امسال محقق شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز