استاندار همدان خبر داد:

احداث ۲۲۲ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط خیرین در استان همدان

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۳۸۸۰
احداث ۲۲۲ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط خیرین در استان همدان
استاندار همدان از احداث 222 هزار مترمربع فضای آموزشی توسط خیرین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در دیدار با خیرین مدرسه ساز استان همدان و اعضا کار‌گروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌ها (آجر به آجر)، گفت: همدان استانی پیشرو در امر خیرین مدرسه‌ساز است.

وی زضمن گرامیداشت یاد فرهیخته ارزشمند دکتر حافظی، گفت: از بزرگان و اعضا مجمع خیرین نیک‌اندیش و نیکوکار استان که منشأ خیر و برکت هستند تشکر ویژه می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه مرحوم دکتر محمدرضا حافظی، بنیانگذار فرهیخته جامعه خیرین مدرسه ساز کشور است، گفت: خیرین استان همدان، توانسته‌اند تا کنون دویست و ۲۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در استان همدان احداث کنند.

وی با بیان اینکه  ۳۳درصد ساخت و ساز فضای آموزشی در استان همدان توسط خیرین صورت گرفته است، گفت:  درحال حاضر نیر ۵۰ درصد پروژه‌های آموزشی در حال ساخت در استان، توسط خیرین انجام می‌شود.

شاهرخی تصریح کرد:  با اتکا به فکر بلند و همت دولت تدبیر و امید زمینه‌ای به‌وجود آمده تا هرکسی با هرتوانی در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر، یک طرح بسیار هوشمندانه و خداپسندانه است، گفت: بدون شک طرح آجر به آجر در کیفیت و کمیت مدرسه‌سازی در کشور بسیار تاثیر گذار است.  

استاندار همدان با تاکید بر اینکه همدان از استان‌های پیشتاز در امر خیر مدرسه‌سازی است، گفت: همه ما باید بستر نقش آفرینی خیرین در امر مدرسه‌سازی را مهیا کنیم.

نظر شما