فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

کشف ۸ فقره سرقت در نهاوند

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹۴
کشف ۸ فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان و کشف 8 فقره سرقت داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند اجرا و اقدامات گسترده ای پیرامون در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: با توجه با اقدامات انجام شده و استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی در نهایت یک دستگاه وانت پیکان را که طبق اخبار به دست آمده در سطح شهرستان نهاوند اقدام به خرید سیم های هوایی، سیم مخابراتی، آهن الات مسروقه و پل های آهنی ماشین رو می کرد متوقف و راننده را برای بررسی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: در بررسی به عمل آمده از جاساز این خودرو، آهن الات (میلگرد و نبشی ) و پل های آهنی ماشین روی جدول ، مقادیری سیم هوایی حدود (8 کیلوگرم ) و مقادیری سیم مخابراتی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، اظهار داشت، این اموال مسروقه  را از فردی خریداری کرده که با راهنمایی وی این فرد نیز دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد که اقدامات لازم برای دستگیر ی آنان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: نمایندگان حقوقی ادارات مخابرات و اداره برق در پلیس آگاهی حاضر و اموال خود را شناسایی کردند که با تلاش های صورت گرفته، 8 فقره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: متهمان با تشکیل به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما